Photoshoot with Ludmilita

by - října 21, 2016

Krásný den všem,

Zrovna pro vás píšu článek o  o tom jak jsme začali pracovat a spoustu dalších věcí. Ovšem o tom příště.  Dneska pro vás mám něco mnohem lepšího!:)


V  létě proběhla na blogu giveaway o pár drobností v které byla možnost vyhrát i focení ode mne.  Soutěž nakonec vyhrála Luďka a já mám proto vás dneska první várku fotek.

S Luďkou jsme se potkali pár dní před mým odletem v Praze. Nejen, že je Luďka opravdu krásná, ale  je i hrozně milá a já jsme moc ráda, že jsem ji mohla poznat. Navíc je vždycky super potkat se s někým, koho znáte jen prostřednictvím blogu.


 Fotily jsme v krásných zahradách pod Pražským hradem  o kterých jsem do té doby vůbec netušila a je to rozhodně jedno z nejkouzelnějších míst v Praze. Navíc nám vyšlo na focení krásné počasí, takže co si víc přát. Já doufám, že byla Luďka s fotkami spokojená a že se třeba ještě někdy potkáme:)

A tady je  na ukázku pár fotek. Rozhodně  nejsou poslední.

Budu ráda, když mi do komentářů dáte vědět jestli se vám fotky líbí a jestli Ludmilitin blog patří mezi vaše oblíbené.




Určitě se  koukněte na její blog a její FB. Protože nejen že je jednou z mých oblíbených blogerek, ale taky je i talentovaná fotografka!:)

Blog: http://ludmilita.blog.cz/
FB stránky:  https://www.facebook.com/ludmilaborosovaphotography/

Mějte se krásně, G.








You May Also Like

5 komentářů

  1. bože proč jsme tvůj blog objěvila až teď? blog s prefektníma fotkama :) jaká máš objektiv? pvnou padesátku? moc dobrá práce, přidávám do sledovaných!


    Ráda bych tě pozvala s sobě na giveaway ;)

    www.double-claire.blogspot.cz | GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  2. Beautiful photos!
    Have a good weekend!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpovědětVymazat
  3. Ludka je naprosto kouzelná, taky jsem měla možnost se s ní potkat, díky blogu, je nádherná, milá a má oblíbená blogerka. Krásné fotky!:)

    OdpovědětVymazat

Instagram