Nový Zéland - Castle Point Lightouse

by - července 07, 2017

Krásný večer všem,

Po hodně dlouhé jsem si  sedla k fotkám a upravovala, upravovala a upravovala. Jen tak pro radost, bez  pocitu viny, že jsem to měla udělat už kdo ví kdy. Byl to fajn pocit. Doufám, že to nebylo naposled.

Už jako malou holku mě majáky naprosto fascinovali. Sice si nedokážu vybavit, kde jsem viděla první maják. zda to bylo v televizi, nebo někde na dovolené, al vždycky mi přišlo, že to místo musí být kouzelné.

Sice už na kouzla nevěřím, ale majáky mě fascinují doteď.
A tak pro vás mám  dneska pár fotek z Castle Pointu, který jsme měli možnost navštívit na Severním ostrově.

Byla to jedna z posledních zastávek, než jsme se měli přesouvat na Jižák a já se vážně těšila, protože jenom z prospektů, to tam vypadalo nádherně.
Bohužel nám jako obvykle nevyšlo počasí, bylo zataženo,  docela zima  a hodně foukalo, ale právě díky  ne zrovna ideálnímu počasí,jsme to tam měli celé pro sebe. A stálo to za to ♥

Prošli jsme se po pláži, vylezli na kopec a udělali asi milion fotek. I když ten východ slunce by  taky nebyl k zahození.

A co vy, máte rádi majáky?

























You May Also Like

5 komentářů

  1. Nádrehrná fotky, okolí :) Já na majáky asi moc nejsem, ale na fotkách jsou takový hezký, kouzelný.

    OdpovědětVymazat
  2. O_O nádherný, kouzelný, úžasný..... nemám slov!!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Náhodou i přes neslunečný počasí to vypadá dost dobře! :) takový mysteriózní...

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Diary of M

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to překrásně, je to místo plné inspirace ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Já se zbláznim!! Nádherný tyvole!!!!:D <3

    OdpovědětVymazat